Un concept unic!
Pinterest
GooglePlus
GooglePlus

BTQ
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.

Livrare si retur

Produsele livrate la adresa clientului in urma unei comenzi plasate online, fara a vedea produsul in magazin, se pot returna, in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara obligatia de a invoca vreun motiv.

Atentie: e-mailul trimis clientului pentru confirmarea receptionarii comenzii nu reprezinta acceptarea comenzii. Momentul incheierii contractului este momentul emiterii facturii fiscale.

Atentie! Produsele rezervate pe pagina de Facebook si care nu fac obiectul unei comenzi ferme online nu sunt considerate comenzi. Daca doriti rezervarea unui produs sau plasarea unei pre-comenzi, va rugam sa trimiteti pe emailul social@btq.ro o cerinta ferma, in urma careia veti achita suma aferenta si veti primi o factura. Dupa receptionarea facturii vom considera comanda acceptata.

De asemenea, pentru clientii localizati in Bucuresti, Bike Boutique and More incurajeaza achizitia produselor vestimentare care sunt pe masuri (imbracaminte, incaltaminte) direct din magazin.

In conformitate cu dispozitiile OG 34/2014 (ce abroga vechea ordonanta 130/2000) cumparatorul, nemultumit de produs, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii produsul trebuie sa fie insotit de toate accesoriile si manualele de utilizare incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata. Cheltuielile de restituire, se suporta conform legii, de catre cumparator. In conformitate cu prevederile ordonantei, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii in magazin/depozit al produsului.

ATENTIE: nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului:

- produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului,

- produsele care prezinta urme ale folosirii: zgarieturi, uzura cauciucuri/saboti de frana etc.,

- produsele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite

- produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza certificatului de garantie,

- produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia

NOTA: In cazul denuntarii unilaterale a contractului, cheltuielile de transport (atat la livrare, cat si la retur) vor fi suportate de catre client.

Procedura de returnare a produselor

Pentru a returna un produs achizitionat de la SC Bike Boutique SRL, va rugam sa urmati pasii urmatori:

1. Completati formularul de retur

2. Pentru ca denuntarea sa fie completa, trebuie sa trimiteti prin curier (nu prin Posta!) sau sa aduceti personal produsul impreuna cu:

a) toate accesoriile primite,

b) cutia originala (pe cat posibil)- daca nu mai aveti ambalajul original, va trebui sa asigurati ambalarea corespunzatoare a produsului, asa incat acesta sa nu fie deteriorat in cursul transportului (produsele deteriorate nu pot fi primite, a se vedea mai sus),

c) formularul completat si semnat,

d) certificatul de garantie,

e) o copie a facturii si numarul AWB (numarul expeditiei prin care v-a fost livrat produsul).

3. Confirmati telefonic returul la numarul 0744 440 534 pentru ca procesul sa se finalizeze cat mai rapid.

Va rugam sa expediati produsul printr-un curier rapid (exclus Posta Romana, Prioripost) la adresa:

S.C. Bike Boutique S.R.L.

Str. Victor Babes nr. 2,

Sector 5, Bucuresti 050586.

Clientul este responsabil de:

- Ambalarea corespunzatoare a produsului si includerea documentelor necesare pentru expediere

- Plata serviciilor de curierat pentru retur

Acest serviciu este dedicat strict persoanelor fizice.

FACEBOOK